11/5/13

Κατεβάζει τα σκουπίδια, κρατάει στα χέρια δύο σακκούλες από γνωστή αλυσίδα. Για λίγο νομίζω πως είναι κι αυτό μέρος του σκηνικού. Προσλαμβάνω τα πάντα  όπως έρχονται, χωρίς να κρίνω, χωρίς δεύτερες σκέψεις, οι πληροφορίες δε φιλτράρονται ,ρουφάω τη στιγμή με όλες τις αισθήσεις. Από την αντανάκλαση στο τζάμι δεν αναγνωρίζω αμέσως το πρόσωπο - η "σκόνη του χρόνου". Ένα χαμόγελο για αρχή, ένα ανεπαίσθητο ψεύδισμα στα πρώτα λόγια. Πρόσχαρος και απλός, με φιλάει αμέσως, αγκαλιάζοντάς με σχεδόν προστατευτικά. Εστιάζει το βλέμμα του λίγο περισσότερο από το κανονικό στο φρεσκοσιδερωμένο λευκό πουκάμισο - ελπίζω να έχω σιδερώσει καλά τον γιακά, σκέφτομαι, και χαμογελάω μέσα μου για την αντιστροφή των ρόλων. Χέρια νευρώδη, όλο φλέβες από τους αγκώνες και κάτω. Λες ότι τώρα κατέβηκε από το μονόζυγο. Σκούρα πυκνά μαλλιά. Λεπτός,συμπαγής κορμός. Και πάνω απ' όλα μια δυνατή - σχεδόν γιγάντια - ψυχή να κατοικεί αυτό το άγουρο σώμα. Μιλάει με άνεση ,εξηγεί με απόλυτη ακρίβεια, προσπαθεί ακόμη και τώρα να με προστατέψει από κάθε περιττή πληροφορία που ενδεχομένως να με δυσκόλευε. Του δίνω το δέμα, μου λέει  ένα τρυφερό αστείο, αποχαιρετιόμαστε. Αγόρι μου. Ψυχή μου.

8 σχόλια:

  1. συγκινητική περιγραφή...
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γωγουλα μου.......τι καλα που σε ξαναβρισκω καρδια μου.....και ξαναβρισκω τα καλογραμμενα και ευαισθητα κειμενα σου που τοσο μου ειχαν λειψει!!!!!
    Σε γλυκοφιλώ ματια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάρι να νιώθεις έτσι πάντα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξενικέ,

    Γράφω όπως τα ζω...Να'σαι καλά.




    Nana Tsouma:

    Όταν ο άνθρωπος είναι τόσο συναισθηματικά πλούσιος,γράφει τόσο γλυκά τελικά...
    Σ ευχαριστώ πολύ,Νανά μου,για το μήνυμα!
    Σου στέλνω κι εγώ την αγάπη μου και τα φιλιά μου!




    @Katie Aggelakou:

    Μερικά πράγματα είναι αξία ανεκτίμητη.
    :-)
    Σ ευχαριστώ.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και καλά! Με όσες τετοιες σκηνές είναι δυνατόν να ζήσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ηφαιστίωνα,

    Πολύ σε ευχαριστώ,ευχές και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι συναντησεις που προκυπτουν και δη οι ευχαριστες, ειναι σαν δωρο ψυχης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή