23/12/11

καλά Χριστούγεννα!

Έτσι κρύο που ήταν και με δύσκολη καμινάδα, ο Αη-Βασίλης δεν ερχόταν ποτέ στο σπίτι. Κι ούτε που θυμάμαι ένα δώρο του να μας περιμένει κάτω από το έλατο - ψέματα: θυμάμαι μια χρονιά μόνο, έναν Αη-Βασίλη καθιστό, με λυγισμένα γόνατα - προφανώς καθόταν σε κάποια κατασκευή με παγκάκι αλλά οι μεγάλοι σκέφτηκαν να μου το δώσουν χωριστά. Εκτός κι αν είχε πάθει αγκύλωση από καμιά οστεοαρθρίτιδα που τον τριγύριζε, μέρες που ήταν, και με τόσο ποδαρόδρομο. Ήταν μια κούκλα Άη-Βασίλης που δε μου άρεσε να πω την αλήθεια και μου έφερνε και αμηχανία. Γιατί μου έφερνε ως δώρο τον εαυτό του, σε μικρογραφία; Είχα για χρόνια την υποψία πως εκείνη τη χρονιά δεν είχε καθόλου γούστο. Μετά πίστεψα πως για κάποιο λόγο μάς ξέχασε τελείως και είπα να κόψω τις φιλίες μαζί του και τα γράμματα. Έπειτα έπιασε να στέλνει χρήματα σε φακέλλους. Απ' τ' ολότελα...
Αυτά τα Χριστούγεννα αγόρασα από νωρίς ό,τι ήθελα από ξύλινα στολίδια - έχω, βλέπεις, και τις γάτες, αλλά τα προτιμώ κιόλας - και έκανα ό,τι νόμιζα ομορφότερο στη βεράντα. Στόλισα τα φυσικά δέντρα με άθραυστες μπάλες και, για να είμαι ειλικρινής, το χάρηκα σαν παιδί. Κάθε μέρα κοιτούσα μέσα από τα παράθυρα τον κήπο μου κι όλο και κάτι έβαζα στα κλαδιά - μια κορδέλα, μια ξύλινη μπάλα, ένα γκυ. Δεν έχει την ίδια μαγεία υποθέτω με το αν ήμουν παιδί αλλά και τώρα που μπόρεσα να το κάνω όπως το είχα χρόνια σκεφτεί, ωραία ήταν.
Παραμονές Χριστουγέννων. Θα ήθελα πολύ να ερχόταν μια μέρα ο φίλος μου ο Σταύρος, να πάμε την καθιερωμένη μας βόλτα για λουκουμάδες στο Σύνταγμα, να μοιραστούμε τόσα νέα μετά από καιρό και να χαρούμε ο ένας τον άλλον. Σα χθες έφυγε. Για τη νέα χρονιά θα ευχηθώ σε μια γενναία γυναίκα που δίνει τη δική της μάχη να πάνε όλα όσο γίνεται καλύτερα,να συνεχίσει να έχει το θάρρος και τη δύναμη που δείχνει. Αν ήταν να γίνει ένα θαύμα θα διάλεγα ένας αγαπημένος φίλος να μπορέσει να ξαναδεί και όλα τα παιδιά που μένουν στα αζήτητα και που τα είδαμε πριν καιρό στους Πρωταγωνιστές να περιμένουν να έρθει κάποιος να τα πάρει, να βρουν σύντομα ένα ζεστό σπίτι και μια αγκαλιά.Τα παιδιά δεν έχουν ανάγκη τα χρήματα αλλά ανθρώπους που να είναι ικανοί να τους εμπιστευτούν.
Στέλνω τις ευχές μου για καλά Χριστούγεννα στους φίλους μου και σε όλους όσοι περάσετε από εδώ,κι ας ακούγεται κοινότοπο και χιλιοειπωμένο.Οι ευχές είναι πάντα ευχές.
Και από σένα,γιαγιούλα,θα ήθελα να μου στείλεις ένα αστέρι και μια ευχή και να έρθεις μια από αυτές τις γιορτινές νύχτες στ'όνειρό μου να κάνουμε λίγο παρέα όπως παλιά, να πούμε τα δικά μας και να με κρατήσεις για λίγο στην αγκαλιά σου. Όσο κρατάει ένα όνειρο.
Καλά Χριστούγεννα!

27 σχόλια:

  1. ευχομαι καλές γιορτές υγεία και χαρά..να περάσεις όμορφα..καλά χριστούγεννα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υγεία. Υγεία. Υγεία.

    Χαρούμενα Χριστούγεννα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όπως έλεγε κι ένας παππούλης προ ημερών αντί του συνηθισμένου, αγάπη να έχουμε.

    Καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλα χριστουγεννα ευχομαι!με πολλα χμαογελα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά Χριστούγεννα Γωγώ μου, αν είναι να πραγματοποιηθεί μια ευχή ας είναι η δική σου. Κουράγιο και δύναμη σε όσους δοκιμάζονται!

    Όμορφα να περάσεις
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ένα αστέρι και μια ευχή να γεμίσουν την ψυχή σου. Να σου φέρουν ό,τι μα ό,τι ποθείς. Καλά Χριστούγεννα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @homemade:

    Υγεία και χαρά,υπάρχει κάτι καλύτερο;Σε ευχαριστώ πολύ,ευχές και σε σένα.


    και πράσινα άλογα:

    Αν δεν υπάρχει αυτό,τι να τα κάνεις τα άλλα;Πάνω απ όλα υγεία,καλά τα λες.
    Χρόνια πολλά!



    Christophorus:

    Αυτό κι αν είναι "πλούτος".Γεια σου,παππούλη μου.
    Καλά Χριστούγεννα και σε σένα.



    ήλι:

    Επίσης.Πολλά χαμόγελα!



    Margo:

    Καλή μου Margo,
    Μακάρι όλες οι ευχές που βγαίνουν μέσα από την καρδιά μας κάποτε να πραγματοποιηθούν.
    Ό,τι καλύτερο και για σένα.
    Κι εγώ σε φιλώ!


    kovo voltes:

    Πολλά ευχαριστώ...Και για σένα το ίδιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγκινήθηκα!!! Εύχομαι να πιάσουν οι ευχές σου.. :)
    Καλημέρα!
    Καλά Χριστούγεννα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά Χριστούγεννα, μακάρι να γίνουν όλα τα θαύματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά Χριστούγεννα, Γεωργία :)

    Υ.Γ. μια και είσαι γατόφιλη, http://www.youtube.com/watch?v=nn2h3_aH3vo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι ευχές όταν βγαίνουν από τη καρδιά μας πάντα βρίσκουν το στόχο τους...
    Είναι ωραίο να σκεφτόμαστε όσους τέτοιες μέρες δοκιμάζονται και είναι φέτος πολλοί...
    Να είσαι καλά και να έχεις γαλήνιες γιορτές κοντά στους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά με υγεια και αγαπη!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εξαιρετική η Ρεμπούτσικα, συνοδεύει αρμονικά τα γραπτά σου...
    Χρόνια πολλά Γωγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τανια26/12/11

    Δεν ξέρω γιατί αλλά συγκινήθηκα πάρα πολύ..Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά! Με συγκίνησες .. πάλι και όπως πάντα "κοντοστάθηκα" στο σημείο γιαγιούλα.. Να είμαστε καλά, να απολαμβάνουμε (αν και όσο μπορούμε) τις αναμνήσεις από τα αγαπημένα πρόσωπα αλλά να χτίζουμε και άλλες, καινούργιες (αν και το παρελθόν δεν επαναλαμβάνεται). Ναι μεν αλλά και πάει λέγοντας.. :)) Πολλές ευχές και από μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαγικά χριστούγεννα, σου εύχομαι! Σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Hfaistiwnas:

    Καλέ μου Ηφαιστίωνα,σε ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές και για την καρτούλα σου!Χάρηκα όταν την είδα.Πολλές ευχές για την καινούρια χρονιά!



    Τηρίματα:

    Μακάρι!


    athanasia:

    Είδα το link από το κινητό μου γιατί δεν είχα σύνδεση σε υπολογιστή - φυσικά ο Simon's cat είναι ο καλύτερος και είναι πολύ πετυχημένα όλα τα σκετσάκια.Σε ευχαριστώ,έχω και το βιβλίο που έχει βγει(του ιδίου).
    Πολλές ευχές,ευχαριστώ που με θυμάσαι!



    Άιναφετς:

    Πολύ ωραίες οι σκέψεις σου και πολύ ωραίες ευχές!Να έχεις μια πολύ καλή χρονιά.



    Coula:

    Και για σένα το ίδιο!


    Caesar:

    Χρόνια πολλά,πολλές ευχές και σε σένα.



    τάνια:

    Δεν είναι κακό.Εγώ συγκινούμαι δύσκολα.Ευχές για τη νέα χρονιά!



    maximus:

    Ναι,να προχωρήσουμε και να πάμε καλύτερα παντού ή όπου ο καθένας θέλει.Σου στέλνω κι εγώ τις ευχές μου!


    Ioulita:

    Λίγο αργά για "μαγικά".
    :)
    Από απόψεως ηλικίας...
    Ευχές κι από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Hfaistiwnas:

    Κι εγώ!Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια Πολλά Γωγάκι
    "Είδα πολλά κι άλλα πολλά (άκουσα) μεσ' στη ζωή την ταξιδεύτρα ..." που τραγουδάει η Τσαλιγοπούλου. "Καθίσαμε κάτω με τον εαυτό μου, τα συζητήσαμε, τα είδαμε απ' όλες τις πλευρές και καταλήξαμε πως ταυτιζόμαστε. Επομένως, δεν έχει νόημα να συζητάμε, παρά μόνο το πολύ-πολύ να μονολογώ,έτσι, για να διαψεύσω τη μοναξιά μου.
    Είμαι αρκετά ώριμος για να ζήσω και αισθάνομαι έτοιμος να πετάξω.
    Οι δικοί μου άνθρωποι ήταν η πηγή της αγάπης μου και - την ίδια στιγμή τα βαρίδια μου - όπως και οι άνθρωποι που ηθελημένα ή αθέλητα με πλήγωσαν και με οδήγησαν -με δική μου ευθύνη- να έχω καταφέρει μόνο χαμηλές πτήσεις.
    Το κορίτσι που έγραψε αυτό το κείμενο -και αρκετά άλλα κείμενα υποθέτω- γιατί δεν πρόλαβα να τα διαβάσω, είναι "η δική μου" Γωγώ, αυτή που είδα με την πρώτη εντύπωση και αυτή που χαίρομαι να βλέπω πως ξαναγύρισε εκεί που τη γνώρισα. Ίσως βέβαια, να μην είχε φύγει ποτέ και να μετακινήθηκα εγώ ' μάλλον το δεύτερο συνέβη.
    Δεν τηλεφωνώ, γιατί αυτή η συσκευή είναι λίγο περίεργη ' χαρίζει άμεση επικοινωνία, αλλά πρέπει με κάποιο ακαθόριστο τρόπο να βρείς την κατάλληλη στιγμή κι εγώ ποτέ δεν έμαθα να διαχειρίζομαι καλά το χρόνο και έτσι, σωπαίνω.
    Πριν όμως να σωπάσω για τα καλά, λέω στο Γωγάκι ότι το αγαπάω, θέλω να είναι καλά, όλες τις εποχές και με όλους τους καιρούς.
    Η δυσκολότερη χρονιά -το 2012- που αναμένεται, όσο τουλάχιστον θυμάμαι τον εαυτό μου, θέλω να ξεκινήσει με περισσότερη αγάπη. Την έχω ανάγκη ' αν δεν πετάξω, θα πεθάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γιώργος Χατζηαποστόλου:

    Εύχομαι η νέα χρονιά να σου δώσει την αγάπη που ζητάς και να είσαι καλά.

    Χρόνια πολλά και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τις ευχές μας, εκ βάθους καρδίας, δια αίσιον και ευτυχές το Νέον Έτος!

    Αθηνά, mitsopd, Μαρίνα Ζέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή χρονιά με υγεία χαρά και κάθε καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αθηνά:

    Κι από μένα ευχές!Να είστε καλά!


    Δημήτρης Παπαϊωάννου:

    Ναι,καλέ μου Δημήτρη.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ
    ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
    ΦΙΛΙ ΓΛΥΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. vasiliki:

    Σ' ευχαριστώ,το ίδιο εύχομαι και για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή