8/1/11

Καιρό είχα να σου γράψω. Η μέρα ξεκίνησε νωρίς, με ένα earl grey τσάι και το σενάριο ανά χείρας. Σε ξέρω, ποια είναι η χήρα τώρα; - θα κάνεις πως αναρωτιέσαι - για να βάλουμε μετά, συνωμοτικά, τα γέλια. Παγωνιά. Πάνω από τη λίμνη εξατμίζεται το νερό κι από εδώ που είμαι βλέπω τους αχνούς να ανεβαίνουν στον ουρανό σαν καπνός. Πώς λέγονται αυτά τα πουλιά με τα λεπτά σαν κλαράκια πόδια και το σκούρο μπλε σακάκι στην κοιλιά; Ποτέ δε συγκράτησα τα ονόματά τους - τζάμπα μιλούσε ο Φίλιππος. Όπως ξέρεις, κάτι φταίει του εκτυπωτή και αρνείται να μου περάσει τα κείμενα. Στη συνέντευξη Τύπου μου ζήτησαν να τους πω δυό λόγια για τη συγγραφέα - τίποτε από μένα δε φαίνεται, δανείστηκα τη φράση από τον Άμλετ/Χειμωνά. Και μάλλον το είπα όχι τόσο σα δήλωση όσο σαν περήφανη αυτάρκεια. Βλακείες.Κανείς δεν είναι νησί.Άσε με, εμένα, να το πιστεύω μερικές φορές.Αυτός ο χειμώνας είναι περίεργος αλλά μάλλον κάτι καλό βρίσκεται στην άκρη του. Το διαισθάνομαι. Σε φιλώ.

18 σχόλια:

  1. Λες να είναι η άκρη αυτού του χειμώνα που θα μας εκπλήξει? Σαν την "άκρη του ονείρου" που έγραφα προχθές? Μακάρι...Μακάρι όλα να πάνε καλά...
    *με εχεις βάλει σε περιέργεια γι'αυτή την ταινία...Σκηνοθετείς λοιπόν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας ευχηθούμε ότι καλό θα βρίσκεται στην άκρη..
    Να δούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κατι καλο θα ηθελα να βρω κι εγω στην ακρη του.. δε μπορει ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναί, μην το πιστεύεις
    "Κανένας άνθρωπος δεν είναι νησί, ένα ακέραιο σύμπαν από μόνος του..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στην άκρη του Χειμώνα βρίσκεται η Ανοιξη πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kovo voltes,
    Όχι σκηνοθέτης εγώ.Ας πούμε πως προβιβάστηκα σε κανονικό πια φωτογράφο του φιλμ.Αλλά πάντα διαβάζω σενάρια για να έχω μιαν άποψη και να σκεφτώ μετά πάνω στα πλάνα.


    Ηφαιστίωνας,
    για να δούμε λοιπόν...


    προς κυρία με το nickname καρδιά,
    :)
    μακάρι να το βρεις,στο εύχομαι.


    Caesar,
    δεν ξέρω τι να πιστέψω,νιώθω να μην είναι πάντα έτσι κι άλλες φορές νιώθω πως είμαι λάθος.


    Vasiliki,
    ημερολογιακά,αναμφισβήτητα.Για τα άλλα,δεν ξέρει ποτέ κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ίσως να είναι ερωδιοί. τα πουλιά.

    νησί....άλλοτε είμαστε νησί, άλλοτε μητρόπολη του κόσμου,άλλοτε μια μικρή ήσυχη πόλη...

    ακόμη και τα νησια δεν είναι όλα ίδια

    να περνάς όμορφα στη λίμνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΙ εγώ έχω καιρό να περάσω, μόλις ανακάλυψατις πανέμορφες προηγούμενες αναρτήσεις σου...
    Όσο για το άν οι άνθρωποι είναι νησιά:
    http://www.youtube.com/watch?v=bUWKD3D746Y

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. melian,
    σ ευχαριστώ.
    Από τα λίγα που ξέρω,δεν είναι ερωδιοί.Ωραίο όνομα,ε;


    Artanis,
    Εσύ είσαι πολύ καλή και τα βλέπεις για ωραίες αναρτήαεις - στην πραγματικότητα φύλλα ημερολογίου είναι,σημειώσεις.Πάντως σ ευχαριστώ.Όσο για το τραγούδι,ναι,είναι όμορφο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή χρονιά σου εύχομαι, φωτεινή και ζεστή.
    Κι ευχαριστώ για τις ευχές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Yπέροχη λογική κι ευαισθησία στα posts του blog σου!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Christophorus,
    Να σαι καλά.


    greendim,
    πολύ ευχαριστώ.Όπως έχω πει και αλλού,δεν πρόκειται για posts -
    απλές ημερολογιακές σημειώσεις επί οθόνης θα τα ονόμαζα..μάλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τίποτα δεν είναι έτσι, ή αλλιώς. Πότε είναι έτσι και πότε αλλιώς. Ενίοτε, ετσικιαλλιώς.Κι εγώ χθες ήμουνα δίπλα σου και τώρα είμαι στο α Κενταύρου κι ας είναι η μυρωδιά της el greco ακόμα στο δεξί σου ρουθούνι. Βλέπεις? Σιγουρα κάτι μας περιμένει στην άκρη του χειμώνα. Ούτε κακό, ούτε καλό. Αν θες, και τα δύο. Εκτός κι αν μας πατήσει τριαξονική της Heineken, οπότε, το Όσκαρ σκηνοθεσίας πάει στο Τίποτα.
    (παρατήρησε με. Με 'Τίποτα' αρχίζω και με 'Τίποτα' τελειώνω)
    Με αγάπη,
    Μπάμπης (χαϊδευτικά, Μπαμπούλας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. dawkinson,
    για να μου γράφεις θα πει πως έφτασες καλά στο άλφα του Κενταύρου.
    Πολλά φιλιά και καλή αντάμωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ονειρική ατμόσφαιρα και αισιοδοξία!
    Αργώ να εμφανιστώ, αλλά δεν ξεχνάω να ρίξω μια ματιά σε όσα μου αρέσουν!
    Ευχομαι όλοι μας να βρούμε τη δύναμη και την αισιοδοξία να κρατήσουμε μόνο τις πιο ευτυχισμένες και όμορφες στιγμές του 2010. Αυτη είναι η καλύτερη ευχή μου για το 2011.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μ' αρέσουν τα ψυχανεμίσματά σου. Είναι σαν να απευθύνεσαι προσωπικά στους αναγνώστες...Εύχομαι να βρεις την άκρη... Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές. Να σαι καλά και να σου πάνε όλα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Hermine,
    Σ ευχαριστώ,καλή χρονιά και σε σένα.Είμαι της γνώμης να κρατήσουμε χωρίς να ξεχάσουμε ωστόσο.Προς αποφυγή επανάληψης λαθών...


    Τηρίματα,
    Να σαι καλά,σ ευχαριστώ πολύ.Και πού ξέρεις;Μπορεί,καμιά φορά,και να απευθύνομαι σε κάποιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή