27/2/12

"Ο κόσμος είναι ένα βουνό"...


Φυσάει δυνατά -πάλι έπεσε μια μεγάλη γλάστρα στη βεράντα. Μωρέ αν δεν μπει Απρίλιος δεν τη σηκώνω από κει. Αυτές τις μέρες επισκέφθηκα πολλά ιστολόγια και διάβασα, τυχαία, διάφορες αναρτήσεις από πολλούς ανθρώπους. Δεν κοιτούσα το προφίλ για να μην επηρεαστώ - άλλωστε οι πληροφορίες που δίνονται εκεί είναι συχνά άνευ σημασίας ή παραπλανητικές. Μου έκανε εντύπωση ένας τύπος με σοβαρό χρόνιο πρόβλημα υγείας που έγραφε κάπου:"αν συμφωνείτε, αν διαφωνείτε, αν θέλετε γράψτε μου κάτι, ακόμα και ένα γεια". Κάπως έτσι ήταν τα λόγια. Στάθηκα σε αυτό το αυθόρμητο αλλά δυνατό: "ακόμα κι ένα γεια". Αυτός ο άνθρωπος θα χαιρόταν με κάτι τόσο απλό που θα του αρκούσε κι όμως πολλοί που θα πέρασαν δε θα του το είπαν. Ο καθένας στο δικό του λαβύρινθο. Ο Σταύρος σκαρώνει πράγματα στον ουρανό. Όταν χρειάστηκε μου έστειλε τον μικρό συνονόματο - θα τον λέω έτσι για να μην υπάρχει μπέρδεμα - να με κάνει άνθρωπο από τις κακώσεις και τις θλάσεις και να ξαναπιστέψω σε απλά πράγματα που τα θεωρούσα σπάνια (και όντως είναι). Η κυρία Χρύσα είναι σταθερά -  so far so good. Να πω της Ντίμης ότι πέρασε από τη γκαλερί ο Λακάν και ζήτησε τον ροζ πίνακα. Η σκέψη μου βρίσκεται στο καλύτερο bloggoπαιδί, τον Ηφαιστίωνα, που δεν ξέρω γιατί αλλά τον σκέφτομαι σαν δικό μου άνθρωπο χωρίς να γνωριζόμαστε καν - τα καλά της blogόσφαιρας :καλή δύναμη, αγαπητέ, έχεις από εδώ την αγάπη μου και τις ευχές μου. Δεύτερη εβδομάδα χωρίς ψυγείο αλλά κάποτε θα πρέπει να τελειώνει αυτό το πανηγύρι. Δεν είναι πολύ άσχημα όσο βοηθάει ο καιρός. Όταν δεν βοηθάει, ας είναι καλά ο αυτοσχεδιασμός και το stock στα ντουλάπια. Ευτυχώς που μου τηλεφώνησε η Βίκυ Χ. - να περάσω ,λέει, από κει γιατί έχω πακέτο. Είναι αυτό που σκέφτομαι ή παρουσιάζω σημάδια στέρησης; Ελπίζω να εννοεί κανά delivery.Το delivery της Κανά. Άσχετο.Ίσως έχει να πει κάτι ο Ζακ - αν όχι ο Ζακ, τότε ο Λαπλάνς.






10 σχόλια:

  1. καθενας στο δικο του λαβυρινθο και εγω εδω , ετσι ειναι ναι
    αυτο το γεια το μισει μια φθλη μπλογκερ, λεει εγω να γραφω τοσα κι αλλος να λεει ενα γεια
    και γω της λεω , ε δε πειαραζει ετσι ενιωσε
    ακουσε συζητηση κι ειπε ενα Γεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτό με το ψυγείο εγω το έχω στο πλυντήριο...εκει να δείς θέμα..πόσο στοκ απο ρούχα να έχεις....ειναι και το θεμα με τα κιλά...βλέπεις..
    αλλά ναμαστε καλά.....
    να περνας όμορφα και εδω....μεσα ψάχνοντας έχει πολύ καλές σελίδες....σαν εσένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γεια! ωχ σε καταλαβαίνω, έχω βαρεθεί να σηκώνω γλάστρες και να καθαρίζω χώματα. τον σιχαίνομαι τον αέρα.

    η φωτο με το παιδί και το σκυλάκι, υπέροχη!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εμμμ, τη γατούλα, ναι λάθος. (σκυλάκι ήθελα να δω, σκυλάκι είδα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βγαίνοντας απ'τον λαβύρινθο μετά απο δύο ολόκληρα χρόνια, λέω κι εγώ ένα απλό: Γεια...

    (λυπάμαι τόσο πολύ που τα μπλογκς που διάβαζα παλιά έκλεισαν...απ'τη παλιά μου blog-ζωή μόνο εσύ παρέμεινες)

    εύχομαι ένα όμορφο ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. άσωτος γιος:

    Δε χρειάζεται ή δε μπορεί να γράψει κανείς περισσότερα κάποιες φορές.
    Να είσαι καλά.


    homemade panayiotis:

    Αγαπητέ μου,αν κάναμε εμείς νοικοκυριό θα ήμασταν θάνατος.
    Δεν ξέρω τι ΘΑ λειτουργούσε από συσκευή στο σπίτι.Τι ΔΕΝ θα,ξέρω.
    :)
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα γενναιόδωρα λόγια σου,να'σαι καλά.



    karagiozaki:

    Κι εγώ γι αυτό τη διάλεξα...
    Απολογισμός του χθεσινοβραδινού τυφώνα Κατρίνα:έπεσαν συνολικά πέντε γλάστρες και μια απλώστρα.



    A-tsalos:

    Ναι,είναι σαν κλεισμένα σπίτια,με διπλομανταλωμένα παράθυρα και πόρτες.Και αναρωτιέσαι τι να κάνει ο ιδιοκτήτης/διαχειριστής τους άραγε...
    Χαίρομαι που πέρασες!Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευτυχώς που η γλάστρα έπεσε μέσα στη βεράντα και δεν έσκασε στο δρόμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Caesar:

    Οι δικές μου ζυγίζουν όσο ένας βαρύς άνθρωπος η κάθε μια,οπότε δε θα ήταν συνετό να κρέμονταν απ 'έξω ή να αιωρούνταν.
    Ό,τι πέφτει,είναι μέσα.
    Γεια σου,Caesar.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θέλω να σου ευχηθώ καλή άνοιξη, αλλά δεν είναι και πολύ συνεργάσιμη!

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Christophorus:

    Πού θα πάει,καλέ μου παππούλη,θα ξυπνήσει όταν θα είναι ώρα.
    Σε ευχαριστώ πολύ,εύχομαι να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή