31/3/11


Οχι, καλά είμαι, έστειλα μάλιστα κι ένα μήνυμα το βράδυ. Μπορεί να μην έφτασε. Σου μεταφέρω τη θέα: πορτοκαλί τέντες στο βάθος και βρεγμένες, έτσι που να έχουν πάρει μιαν απόχρωση βρώμικου καφέ. Θα'θελα να'ξερα ποιος είχε την αρχική φαεινή ιδέα να μπαίνει τέτοιο χρώμα τέντας στις πολυκατοικίες - για να μη θυμηθώ κι εκείνο το πράσινο, σε όλες του τις αποχρώσεις. Βγαίνει και σε μπλε, για τους Νεοδημοκράτες ίσως. Τα μωρά στα καρότσια μπήκανε μέσα με τη βροχή - ένας ακόμη λόγος που μου πηγαίνει αυτό το φυσικό φαινόμενο. Όταν έχει ήλιο ξεμυτίζει το τρίδυμο μεγάλοι-μωρά-τάπερ στο πάρκο και δεν ακούς τίποτε άλλο παρά τσιρίδες. Μετά τη βροχή τα πουλιά στα πεύκα πιάνουν κουβέντα πιο έντονη από πριν - μάλλον θα σχολιάζουν πόσο μουσκεύτηκαν κι αν κανένα ξέρει πότε θα ξαναβρέξει. Το μελωδικό τιτίβισμά τους, πολύ διακριτικό, το παρομοιάζω με την αίσθηση μαλακτικού στ' ατίθασα μαλλιά μου - ισιώνει μπούκλες και νεύρα. Από το κατάφυτο μπαλκόνι μπορώ πλέον να απολαμβάνω μια κάποια διακριτικότητα αν και η πιο κοντινή πολυκατοικία απέχει αρκετά μέτρα μακριά. Πήρα άλλη μια καμέλια και κάτι που τα λένε impatiens και φαίνεται πως ανυπομονούν να βγάλουν λουλούδια στο τέλος του χειμώνα. Μάλλον γι αυτό τα λένε έτσι - δική μου η εξήγηση. Εδώ και καιρό κοιμάμαι και ξυπνάω στον ίδιο τόπο, στο μέρος που σου έχω πει ότι θέλω να είμαι. Αν κάνεις ησυχία ακούς τη θάλασσα και ο αέρας, όταν παίρνει να σουρουπώνει και φυσάει κατά δω, μυρίζει κοπριά, άχυρο και βρώμη. Ξέρω αυτή τη γη σπιθαμή προς σπιθαμή, τα κίτρινα χωράφια και τα δέντρα που κατεβαίνουν μέχρι τη θάλασσα. Σε λίγο θα με πεις Δροσίνη, οπότε σταματώ εδώ για να σε ενημερώσω για κάτι πρακτικό: αυτό που έστειλα γύρισε πίσω χωρίς να με ενημερώσουν για ποιο λόγο κι έτσι στο ταχυδρόμησα, εκ νέου, από άλλο κατάστημα. Μόλις το λάβεις, πες μου.

8 σχόλια:

  1. :)
    Καλησπέρα!
    Ωραία είναι να ξυπνάς εκεί που θες.. πόσο μάλλον αν έχεις και αυτή την αίσθηση..
    Η περιγραφή πολύ μου άρεσε.. Άνοιξη και βροχερή.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οταν γυριζουν πισω τα γραμματα , ξερεις
    , δε βρισκουν παραληπτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hfaistiwnas,
    Μεγάλη υπόθεση...(να ξυπνάς εκεί που θες).Γιατί,όπως έλεγε και ένας γέροντας,σημασία δεν έχει πού θα κοιμηθείς αλλά πού θα ξυπνήσεις.
    Καλημέρα και σε σένα!


    άσωτος γιος,
    Συμβαίνει.Αλλά δεν είναι αυτή η περίπτωση εδώ(ευτυχώς).Ίσως δεν το ζύγισαν καλά κατά την αποστολή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ... σημασία έχει και πόσο θα κοιμηθείς... γιατί αν κοιμηθείς στα 15 και ξυπνήσεις στα 29....???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tommy,
    Τις συμπληρώσεις σας και τυχόν απορίες,στον γέροντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος4/4/11

    Γλυκο μου προσωπακι εσυ,ματαρες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος,
    Παρδόν;
    Σας αφιερώνω το "δεν άκουσα,πώς είπατε;,ορίστε; - συγγνώμη κύριε,ποιος είστε;",ομοίως το
    "Αχ,Κούλα...Αχ,Γιάννη...".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mια ανοιξιατικη μυρωδατη καλησπερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή