23/1/11


Το γραφείο του πατέρα μου στην Washington, μια κατασκευή από inox και γυαλί σε κάποιον όροφο ουρανοξύστη. Αρκετοί άνθρωποι μέσα στο γραφείο, με σχέδια γραφιστικά σε ρολλά και σκυμμένοι πάνω από μακέττες. Το πάτωμα ξύλινο γυαλιστερό. Είχα στο μυαλό μου να αφήσω μήνυμα της Μαρίας: είμαι στην Washington για δουλειά - όποτε μπορέσεις επικοινώνησε. Μπερδευόμουν με τα τέσσερα ασανσέρ του κτηρίου - κάθε φορά που έπαιρνα κάποιο, στην τύχη, με έβγαζε σε διαφορετικό σημείο του ορόφου.
Πολύ περισσότερο ποιητικό το χθεσινοβραδινό όνειρο.Με το κρεββάτι μου-σχεδία πάνω στα νυχτερινά νερά του Πειραιά. Στο προσκέφαλο και πίσω μου, λίγο πιο μακριά, όλα τα καράβια, σκούροι όγκοι μέσα στη νύχτα που περίμεναν να φύγουν το ξημέρωμα. Έπλεα και επέπλεα πάνω στους κορμούς, ανάλαφρη, κοιτάζοντας τον σκοτεινό, συννεφιασμένο ουρανό. Νηνεμία. Κι ίσως το πρωί να με έβρισκε σε αγαπημένο τόπο, μακριά από τη βουή της πόλης.

10 σχόλια:

  1. Τι είναι αυτά; ιστορίες του Χάκλμπερι Φιν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Yannis Petsas,
    περίπου.Ιστορίες από το υπόγειο,ιστορίες από τα Ανώγεια,τέτοια πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάποιος τόπος σου έχει λείψει..
    μήπως να πας μια βόλτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hfaistiwnas,
    Είναι πολλή,η δουλειά,Ηφαιστίωνα...Δύσκολοι καιροί για βόλτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγώ πάλι που είμαι μιά απο τα ίδια? λες να'ναι οι μέρες?....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dawkinson,
    πάντα θα υπάρχει μια αφορμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου
    αυτο ειναι το δικο μου TOP 10 γι' αυτη την εβδομαδα :
    http://anisixos.blogspot.com/2011/01/anisixos-top-10_26.html

    Αν θες κανε κι εσυ ποστ με το δικο σου TOP 10 σχολιαζοντας τα τραγουδια που επελεξες και σχολιασε αν θες και το TOP 10 των αλλων μπλογκερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όνειρα, πουλιά μου ταξιδιάρικα...
    την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή