21/12/10

χημεία

Η Καίτη είχε έκθεση και είχαμε πάει όλοι στα εγκαίνια. Βρήκα δυό-τρεις κατασκευές που μου άρεσαν και μου τις τύλιξαν σε γκρι συσκευασία. Υπήρχαν πολλά τραπέζια όπου καθόταν ο κόσμος σε παρέες με πάνω τους ρεσώ. Μετά θυμάμαι αποσπασματικά τη δεξίωση, τον Γιάννη να κάθεται απέναντί μου μ'ένα χακί παντελόνι και να προσπαθεί να με ταϊσει με τα δάχτυλά του γεμιστές πατάτες με τυρί. Δε θέλω, του έλεγα - έλα, πρέπει να φας, αντέτεινε, εκείνος. Αν και με πίεζε έτσι όπως έσπρωχνε το φαγητό στο στόμα μου, αισθάνθηκα για λίγο το νοιάξιμο που με παραξένεψε τόσο, όμοια σα να έβλεπα να πετάνε καρχαρίες ή να κολυμπάνε αετοί.Το προηγούμενο βράδυ, με τη Λευκή, ανεβαίναμε σ' ένα ύψωμα όταν μου ανακοινώνει: το βράδυ, φεύγοντας, πρέπει να περάσουμε στην άλλη μεριά κολυμπώντας - δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Ήταν μια απόσταση όπως αυτή που βλέπουμε να χωρίζει την Πλάκα από την απέναντι στεριά. Ήμαστε σε μια λουτρόπολη, καλοκαίρι, κίνηση. Σιγουρεύτηκα ότι θα έβρισκα μπρατσάκια, σωσίβιο και βατραχοπέδιλα - όλα αυτά μαζί. Και πάλι δε μου φαίνονταν αρκετά τα εφόδια ώστε να είμαι σίγουρη πως δε θα πνιγώ. Τα βρήκα, όλα σε χρώμα πορτοκαλί. Η Λευκή ήξερε καλό κολύμπι κι έτσι μόνον εγώ ανησυχούσα για την επικείμενη απόπειρα. Ο άστατος ύπνος φέρνει όνειρα σύντομα αλλά ζωντανά τόσο που, δύσκολα ξεχωρίζω, στο τέλος μιας μέρας ή στην αρχή της επομένης, πόσο από αυτά έζησα και πόσο τα φαντάστηκα.

11 σχόλια:

  1. Τα φοβάμαι τέτοια όνειρα!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καποια ονειρα ειναι αυτα "εφιαλτες" που ζησαμε απλα και τα φιλτραρουμε στον υπνο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εδώ θα γράψω κάτι που μου είπε η κόρη μου (5χρ.) για τα όνειρα απαντώντας μου στην ερώτηση τι είδε ένα βράδυ που χασκογέλαγε στον ύπνο της..
    "Το όνειρο είναι ένα σύννεφο που εκεί μέσα βλέπω ότι θα ήθελα να είμαι.."

    Καλή σου μέρα Γωγώ και αν δεν τα ξαναπούμε να σου ευχηθώ να περάσεις όμορφα και γλυκά τις γιορτινές ημέρες.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όνειρο ήταν καλέ!
    Πού να βρεις πορτοκαλιά βατραχοπέδιλα;
    Άσε που εσύ είσαι δεινή κολυμβήτρια.

    Idom

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Hfaistiwnas,
    καμιά φορά είναι πιο φοβερή η πραγματικότητα.

    @άσωτος γιός,
    ναι,ίσως.

    @Margo,
    να χαίρεσαι την κόρη σου και καλά Χριστούγεννα,καλή μου Μάργκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Idom,
    Κι όμως,είχα πραγματικά πορτοκαλί βατραχοπέδιλα,στο χρώμα της κολοκύθας,και τα είχα πάρει κάποτε από ένα μαγαζί στο Τολό,ένα χωριό κοντά στο Ναύπλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα τα έζησες - ακόμα και ως όνειρα. Καλό κολύμπι ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφα είναι τα όνειρα. Χαλάνε λίγο την ώρα που ξυπνάμε και πρέπει να δούμε τα πράματα αλλιώς. Καθημερινά; Πεζά; Με το ρολόι που δε φορώ ποτέ; Όπως το πάρει κανείς.
    Σου εύχομαι να περάσεις καλά, Γωγώ, και να δεις χριστουγεννιάτικα όνειρα, όμορφα με Χριστούληδες που γεννιούνται και με καλικατζαράκια που κάνουν σκανταλιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Β.,
    έ,όχι κι όλα.Τι να πουν και άλλοι δηλαδή.


    Τηρίματα,
    Σ ευχαριστώ.Ευχές κι από εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ που είδα να πίνω ουισκάκια με τον Ζαμπέτα και τον Τσιτσάνη να ανησυχήσω? :)

    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. radio marconi,
    όχι,σε καλό δρόμο είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή