23/11/10

Κάθομαι μπροστά στη τζαμαρία τώρα και σου γράφω, στον καινούριο μου χώρο. Από εδώ ξεχωρίζω τις πρασιές του κήπου και στο βάθος, θολά, αυτό που ήθελα από καιρό. Έχω φτιάξει από το πρωί κι έναν διπλό ελληνικό, γλυκό. Όμορφα είναι. Νιώθω τον ήλιο από το πώς ζεσταίνει τα δάχτυλά μου, δεν τον βλέπω.Τίποτε δεν προμήνυε το μακελειό -  στο μυαλό μου τουλάχιστον. Με βρήκε απροετοίμαστη.Την επομένη κιόλας από κείνο το τραπέζι ξεκίνησα ανέμελα για το κατάστημα να πάρω το δημοσιογραφικό κασετόφωνο. Λεπτό και κομψό, (μικρής) τσέπης.Έκανα τις δοκιμές μου κι έπιασα δουλειά. Δυό-τρεις μέρες μετά, θυμάμαι που το είχα μαζί μου, καθώς με μετέφεραν. Οι γιατροί ρωτούσαν τι το χρειαζόμουν. Όμως,αν το καλοσκεφτείς, δεν ήταν ένα απλό εργαλείο δουλειάς. Δεν προοριζόταν για τη χρήση που φτιάχτηκε αλλά εγώ το κρατούσα σα μάρτυρα και σαν ό,τι απέμεινε.Τελικά έζησα. Οι άνθρωποι έβγαλαν αριστοτεχνικά τις σφαίρες, κάτι θραύσματα μόνο έμειναν, λέει, να θυμίζουν εκείνο τον Αύγουστο. Και τώρα εδώ, να σχεδιάζω δειλά την καινούρια ζωή. Σου στέλνω ένα χαμόγελο και μια ευχή.

8 σχόλια:

  1. Με μια μεταφορική έννοια,θα μπορούσες να το πεις έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διασφάλισε την ακεραιότητα του μάρτυρα ...όσο πιο καλύτερα μπορείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. radio marconi,
    θα το ξαναχρησιμοποιήσω,εντάξει είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η ευτυχία της σωτηρίας και η ευγνωμοσύνη για τη θετική έκβαση
    μακάρι 'ετσι σε όλους

    την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. logia,
    μπα,απλώς καταγραφές τραυμάτων που όμως επουλώνονται.
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στο καινούργιο σπίτι στην Τσιμισκή;

    Σκοτεινό παρελθόν...

    Idom

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Idom,
    όχι.Εδώ που είμαι.
    Ξέρεις,οι σφαίρες με διαπέρασαν από αγαπημένο χέρι.Πολύ σκληρό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή