19/11/10


Η γραφή είναι ένας τρόπος να θυμάσαι.

14 σχόλια:

  1. ...αυτά που μπορεί να ξεχάσεις και δε θες (ή δε πρέπει)!

    Καλώς σας βρίσκω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα ελεγα το αντιθετο..
    σαν ενα σταχτοδοχειο που αφηνεις τα αποτσιγαρα σου..

    ποιος θελει να ξαναδει τα αποτσιγαρα του ε;;;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ίσως τρόπος να πεις τα ανείπωτα με λόγια θα έλεγα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έτσι, μάλιστα... (Δε θα το κλείσω).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hfaistiwnas,
    επίσης.

    me:),
    γεια χαρά.

    kovo voltes,
    γιατί όχι.

    B.,
    ωραία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  6. όταν το κάπνιζες όμως,καλό ήταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ;))) οχι δε το παιρνω προσωπικα, αν και ομολογω πως ειναι μια ''αποτομη'' απαντηση..

    λοιπον θα μιλησω για μενα, γραφη ειναι το blog μου και μονο αυτο..
    ετσι νιωθω πως αφηνω τα αποτσιγαρα μου..
    το να τα εχω καπνισει, δε το νιωθω αν και θα επρεπε τι λες;

    μαλλον γραφω την ''ουρα'' των ολων συναισθηματων μου ;))) το ''καπνισμα'' το ζω, αυτο που γραφω ειναι κατι αλλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι θα έπρεπε και τι δεν,είναι υπόθεση τελικά του καθενός μας,οπότε δεν έχει σημασία τι λέω εγώ.Αν έχει,και μια που με ρωτάς,πιστεύω πως καλό είναι να τα βλέπουμε όλα,και τα τσιγάρα και τις γόπες και τις στάχτες.
    Καταλαβαίνω πώς το εννοείς όμως.
    Σχετικά με το "απότομο",το ξέρεις πως απευθυνόταν γενικά,για όλους μας, και όχι σε σένα,ειδικά.
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν η γραφή είναι ένας τρόπος να θυμάται κανείς, οι άλλοι τρόποι ποιοί να είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Caesar,
    η ησυχία,η απομόνωση,ο χρόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Caesar,
    ίσως τα παραπάνω,ίσως και άλλα,δεν είμαι σίγουρη,είναι προσωπικό αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρίξε μια ματιά εδώ:
    http://waxtablets.blogspot.com/2010/11/blog-post_30.html

    Απιθανοαπίθανη εικόνα!
    Είναι χαρτί υγείας για πάνω από την πανοπλία, ε; Για τον ιππότη που δεν έχει χρόνο να ξεντυθεί...
    :-P


    @ ❤

    Χα, χα! Καλό!

    Idom

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ιdom,
    Ναι,ακριβώς γι αυτό είναι.Για έναν βιαστικό ιππότη!Θα δω το λινκ μετά,με την ησυχία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή