23/3/12

Α.Σ , 17-03-12 - au- dela du fleuve... ΒΑ35


Η κυρία Αγνή ανέβαινε κι όλο ανέβαινε. Ένα μακρύ λευκό μαντήλι ανέμιζε στα μαλλιά της. Κάποτε πιάστηκε στο κλαδί μιας αγγελικής. Είδε μια γυναίκα λίγα χρόνια μεγαλύτερή της να κάθεται με σταυρωμένα τα χέρια σε αέρινο παγκάκι και ν' ατενίζει τον υπόλοιπο ουρανό.Ένευσαν γλυκά η μια στην άλλη. Εγώ,της είπε εκείνη πρώτη, είμαι η γιαγιά της Γωγούλας. Χάρηκα, έκανε, κουνώντας το κεφάλι σε χαιρετισμό η κυρία Αγνή και κάθισε δίπλα να ξαναβρεί την ανάσα της. Ήθελα από καιρό τώρα να στείλω στο παιδί σου ένα ευχαριστώ!, είπε, η γιαγιά, μεσ' από την καρδιά της. Η κυρία Αγνή χαμογέλασε ικανοποιημένη και την κοίταξε στα μάτια με νόημα.
Δεν την είχα γνωρίσει από κοντά, ωστόσο ένιωθα πως είχαμε ένα πολύ βαθύ σύνδεσμο. Πονώντας πραγματικά για τον άλλον, φτάνεις κάποτε πιο κοντά στον εαυτό σου.

9 σχόλια:

  1. Πόσο μεγάλη αλήθεια αυτή..
    Κι αν δεν πονέσουμε οι ίδιοι, πώς θα νοιώσουμε τον πόνο των άλλων..?
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέσα από τους άλλους καταλαβαίνουμε εμάς... ή μέσα από εμάς καταλαβαίνουμε τους άλλους...

    Μπερδεύτηκα ο άνθρωπος... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tommy:

    Άνθρωπε,
    :)

    Αυτό που είπα είναι ότι (συμ)πονώντας τον άλλον (για τον άλλον),στη ζωή ή στο θάνατό του,γινόμαστε πιο "ανθρώπινοι" πολλές φορές,με εμάς τους ίδιους.Κάτι σαν εσωτερική "τήξη".Κάτι σαν καθρέφτισμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακόμη κι ο εαυτός μας παραμένει μια ανεξερεύνητη περιοχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Caesar:

    Συμβαίνει.Ελπίζω μεγαλώνοντας,όχι τόσο συχνά.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω να ανακοινώσω πως το "Όλα θα πάνε καλά" ζωγραφίζει! και ίσως που είναι λίγο ντροπαλό, δεν έχει ανημερώσει για την καινούρια αποκάλυψη (μεταφέρω την ατάκα):
    -"Ντίμη μου, μετά τον homo sapiens έχουμε τον Homo zavarakatranemia"!
    ...ναι, δώστε μου ένα μαγνητόφωνο να μην χάνω τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σας
    ειμαι μπλογκερ
    εχω 2 μπλογκ
    στο ενα γραφω για ελληνικα περιοδικα :
    http://mag-gr.blogspot.com
    και στο αλλο γραφω για ελληνικα μπλογκ :
    http://blogo-gr.blogspot.com
    Θα ηθελα να ρωτησω αν ενδιαφερεται καποιος-α (ενας ή και περισσοτεροι) για συνεργασια. Θα πρεπει να διαβαζει σε τακτικη βαση ελληνικα περιοδικα και μπλογκ και να γραφει γι' αυτα. Οχι ομως απλη αντιγραφη. Τα ποστ απλα θα αντλουν υλικο, εμπνευση απο τα περιοδικα και τα μπλογκ και θα εχουν περιληψεις, αποσπασματα, σχολια, φωτογραφιες, τι μας αρεσε και τι οχι και διαφορα αλλα. Οποιος-α θελει ας μου στειλει e-mail : stefanos_andrul@yahoo.com
    Οποιος-α θελει ας γινει μελος στα μπλογκ μου και να μου πει το δικο του μπλογκ να το δω και να γινω μελος.
    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. dimi bitsakou:

    η λέξη με τα 6 άλφα!




    stefanos androulidakis:

    Όπως είδατε,η αγγελία σας καταχωρήθηκε με επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή