3/9/11


Πήραμε δύο σειρές λαχείων από τον περαστικό κύριο της πλατείας και η Δέσποινα είπε ότι αν κερδίσει κάτι θα μου δώσει τα μισά. Εγώ, λέει, να τα κάνω ό,τι θέλω τα δικά μου αν κερδίσω αλλά εκείνη θα μου δώσει και τα μισά δικά της.Θα το κάνουμε, είπε, το σπίτι κουκλί κι εγώ στέκομαι όχι στο κουκλί αλλά στο πρώτο πληθυντικό που μου δίνει μιαν ανάσα βαθειά κι ένα διάλειμμα για ξεκούραση  για την πορεία που έχουμε μπροστά μας.
Το καλοκαίρι αυτό ήταν από τα πιο τρυφερά αλλά και αποκαλυπτικά της τελευταίας δεκαπενταετίας κι έτσι δε με πειράζει που τελειώνει, μαζί με τα τελευταία τζιτζίκια. Σκέφτηκα ότι για κάθε τι που χάνεται θα το αναπληρώνω με μια καινούρια λέξη στο λεξικό, μια κάθε μέρα, στη γλώσσα που ξεκίνησα να μαθαίνω. Η εχεβέρια άνθισε μέσα στο καλοκαίρι για πρώτη φορά στη ζωή της. Καμία επιστημονική γνώση δεν είναι ικανή να με κάνει να νιώσω μονομιάς την ίδια ικανοποίηση. Ο Μαρκιανός ανασαίνει ήρεμα. Πάω να βάλω φαγητό στα παιδιά. Καλημέρα.

8 σχόλια:

  1. αυτά τα πρώτα πληθυντικά πόσο ομορφαίνουν τις ζωές μας. Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα πια!!!
    Πληθυντικός.. αντίθετο από το ενικός.. όπως και να έχει καλύτερος..
    Καλό απόγευμα!!
    Πάω να ψάξω τι είναι η εχεβέρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τη βρήκα!! Δεν ήξερα το όνομα! Έχω και εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. malher76:

    Έτσι είναι.Καλή μέρα και για σένα!


    Hfaistiwnas:

    Ναι,έχει και διάφορες ποικιλίες απ' ό,τι έχω μάθει.Μου αρέσουν πολύ τα παχύφυτα.
    Καλησπέρα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο μ' αρέσουν οι ενάρξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ioulita:

    Καλημέρα,Ιουλίτα!Σηματοδοτούν κάτι φρέσκο και νέο,γι αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος9/9/11

    ...Χαίρομαι που σε γνώρισα.

    Μίμης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μίμης:

    Έλα τώρα,μην ψάχνω χαρτομάντηλα και δε θα βρίσκω εδώ μέσα...
    Η αλήθεια είναι ότι τώρα με γνώρισες.
    :)
    Χαίρομαι κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή