12/7/11

παιχνίδι





υποβρύχιο/υπήνεμος/Ipanema/Νέμο/ιππόκαμπος/υπό σκιάν/υπό σχεση/υποδόριος

14 σχόλια:

  1. Όμορφες φωτογραφίες.. :)
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ηφαιστίωνας:

    Καλημέρα,ευγενικό μου αγόρι.Παίζω με λέξεις όπως βλέπεις - είναι μια αγχολυτική συνήθεια για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ομορφο παιχνιδι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oι φωτογραφίες μέσα στο μαύρο φόντο μοιάζουν με παράθυρα στο παράδεισο:)
    Με τις λέξεις έμεινα λίγο παραπάνω στις εικόνες ψάχνοντας.

    Καλό μεσημέρι Γωγώ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ❤:

    γεια σου,καρδούλα!


    Margo:

    δροσερά παράθυρα,γιατί όχι...
    Καλό απόγευμα σε σένα και σε όλο το νησί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. oraies oi fotos! Poli kalimera sas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Leviathan:

    Καλημέρα επίσης!
    Ναι,έτσι είναι...Δεν είναι δικές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος13/7/11

    Κρατάμε το αίνιγμα.


    Μίμης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μίμης:

    Ρε συ,Μίμη,δεν είμαι σίγουρη ποιος είσαι.
    Όσο για το αίνιγμα,να σου πω κι εγώ ένα:αυτό το καλοκαίρι παλεύουμε να μην πέσουμε σε διαβήτη και αλκοολισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σε βρήκα και από εδώ!!! Τι όμορφες εικόνες!!! Ότι έπρεπε για να αρχίσει η μέρα!!!Καλημερες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος14/7/11

    Χμμμμμ
    ζάχαρη + οινόπνευμα = καλοκαίρι ρόπαλο!
    Πάντως δεν το πας κι άσχημα.

    Καλημέρα!

    Μίμης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ιανός:

    Γεια σου,Ιανέ!



    Μίμης:

    δεν το είχα ξανακούσει το "καλοκαίρι ρόπαλο" αλλά μου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πανέμορφες όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή