9/3/11

17 σχόλια:

  1. Τον έφαγε λάχανο τον κυνηγό!!!!
    Η υπερβολική αγάπη για τη φύση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν είχαμε παρόμοιες ευαισθησίες για την κάθε "Μαιρούλα" ο πλανήτης δεν θα είχε μετατραπεί σε κόλαση, αλλά θα μου πεις εδώ δεν τα βρίσκουμε μεταξύ μας οι άνθρωποι τα υπόλοιπα όντα α γλίτωναν...

    "ΦΟΝΙΑΔΕΣ"
    ΄Ετσι τους λέω κι' εγώ. ΄Εχω από καιρό ετοιμάσει μια φτωχή ανάρτηση γι' αυτούς τους δολοφόνους και αν μου επιτρέψεις θα συμπεριλάβω το βιντεάκι σου με αναφορά φυσικά εξυπακούεται.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hfaistiwnas,
    δε χρειάζεται καν να είναι υπερβολική.Αυτό που με απασχολεί είναι αν ο λαθροκυνηγός πρόλαβε να νιώσει ό,τι και η Μαιρούλα,πέφτοντας.


    @ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,
    Ναι,γενικά δεν υπάρχουν τέτοιες ευαισθησίες ανάμεσα στους ανθρώπους.
    Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις,φυσικά,άλλωστε δεν είναι δικό μου.Υπάρχει στο youtube.


    Yannis Petsas,
    Ακριβώς αυτό.Ένα(ανθρώπινο)τομάρι λιγότερο.Μπορείς να το πάρεις κι έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος11/3/11

    Ο/Η http:// moutzoura-project.blogspot.com άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "σβέζαγια ράνα":

    Πρώτη φορά διάβασα κάτι δικό σου και μου άρεσε πολύ θα τολμούσα να πω.Μπορεί να με ενέπνευσες μάλιστα...όπως ένα τυχαίο άγγιγμα ενός περαστικού ήλιου στον ώμο ή μιας καλοθαμμένης νάρκης κάπου στην θάλασσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δημοσθένης:

    Μάλλον η...Δημοσθένους λέξις έπρεπε να μπει στην προηγούμενη ανάρτηση,όπου και σου απάντησα.Δεν ξέρω τι γίνεται με αυτό το σύστημα δημοσίευσης των σχολίων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. επιτακτικη αναγκη να επαναπροσδιορίσουμε την σχεση μας με τη φύση ...και με τους ανθρώπους .αυτο που απο καιρο εχει εκλειψη ειναι αν θελετε η διαφορετικη ματια η αλλη οπτικη στα πραγματα ..ειμαστε μερος ενος συνολου και οχι στειρα αποκομενοι απο ολα και ολους .
    Ας παψουμε για λιγο να κοιταμε και να αρχισουμε να βλεπουμε να νιωθουμε και να κατανοουμε .
    δυσκολο πράμα κατα πως φαινεται η αυτογνωσία ....
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Oργη ,θλιψη για τις ψυχες που χανονται αδικα ,απολους αυτους που εχουν αδεια την καρδια τους απο αισθηματα και συναισθηματα.Οταν καποιος σκοτωνει τον φιλο του καταλαθος την ωρα που κυνηγουν δεν σου κρυβω οτι λεω καλα να παθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ,
    ωραία τα λες.Κι ακριβώς γι αυτό μου φαίνονται τόσο ουτοπικά.Γιατί δε μαθαίνουμε από τα λάθη μας - μαθαίνουμε τα λάθη μας,όπως έλεγε κάποτε ένας φίλος.


    prasino liker,
    Και φαντάσου ότι μ'αυτό που είπες μερικοί μπορεί να σε πουν σκληρή.
    'Ομως το να είναι "σπορ" το κυνήγι,αυτό,θεωρείται και νόμιμο και φυσιολογικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αν κάποτε σταματούσαμε να βιάζουμε τη φύση σε κάθε της μορφή... αν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. logia,
    ακούγεται όμως ουτοπία το προφανές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ αγαπημένη ταινία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε ότι αγορά στον τεράστιο Βέγγο, εμένα αυτή η σκηνή θα μου έλλειπε, με δεδομένο ότι ότι ήταν να γυρίσει το γύρισε.
    Καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Godot,
    Και τώρα πια έχει ακόμη μεγαλύτερη συγκίνηση όταν βλέπεις το απόσπασμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τί το 'πα κι εγώ;
    Χάθηκε να πιάσω στο στόμα μου κανέναν Μητσοτάκη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Godot,
    Καλά,μην το παίρνεις έτσι βρε Godot - ήταν άσχημα από τον Δεκέμβρη αν θυμάμαι καλά και όλα έδειχναν,καθώς περνούσαν οι μήνες,ότι μάλλον δε θα τα κατάφερνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή