12/12/10

και μια που το χιόνι είναι επίκαιρο...

6 σχόλια:

  1. Xriste mou

    ειναι το καλυτερο τραγουδι του Δαντη
    και ενα απο τα πιο αγαπημενα μου..

    τον εχω δει να το ερμηνευει απο κοντα
    Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Α!!!!!

    τελεια επιλογη!
    χχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γνωστό και πολύ καλό..
    επίκαιρο όντως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με το παλιό μου παλτό αγκαλιά !!

    καλημερα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Talisker Stt.,
    εγώ το άκουσα σχετικά πρόσφατα για πρώτη φορά γιατί δεν ξέρω από Δάντη αλλά πιστεύω ότι είναι πολύ καλή ερμηνεία.


    Hfaistiwnas,
    γεια σου,Ηφαιστίωνα.


    ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ,
    καλημέρα και σε σένα.Ελπίζω να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Από τα πολύ καλά του ίσως το πιο δυνατό του κομμάτι.
    Ότι πρέπει για το Χειμώνα που ήρθε επιτέλους:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Margo,
    ήρθε και σε σας ο χειμώνας;
    Καλό βράδυ,καλή μου Μάργκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή