20/8/11

ο ήχος του όπλου ή ο επετειακός χαρακτήρας μιας παλιάς ανάρτησης


Είναι περίεργο.Τη νύχτα αυτή σε είδα σε όνειρο, πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. Μετά τα γεγονότα του περασμένου Αυγούστου. Θυμάμαι ένα διαμέρισμα στην Αθήνα, άγνωστος χώρος. Κάπως παλιός. Οι τοίχοι ήταν βαμμένοι απαλό σιέλ, λαδομπογιά.Τους θυμάμαι καλά γιατί από κεί πιάστηκα καθώς έπεφτα κάτω. Δεν ξέρω για ποιο λόγο είχα πάει σ'αυτό το χώρο ούτε με ποιον μιλούσα στην κουζίνα όταν ένιωσα πίσω μου μια παρουσία. Γύρισα το κεφάλι μου και σε είδα. Κρατούσες το όπλο του πατέρα σου και με σημάδευες ακαθόριστα, χωρίς να με κοιτάζεις. Εγώ πάλι, σε κοίταξα στα μάτια. Μετά είδα το όπλο. Ήταν τόση η έκπληξή μου που δεν πρόλαβα να φοβηθώ. Ήσουν σιωπηλός κι ανέκφραστος. Έριξες αμέσως, τρεις φορές. Οι δύο, συνεχόμενες, στη δεξιά μου πλευρά και μια με βρήκε αριστερά. Είχα την αίσθηση ότι οι σφαίρες άνοιξαν μέσα στο σώμα μου σε πολλά μικρά κομμάτια. Σήκωσα τα χέρια, κάπως για να στηριχτώ, κι εκεί ήταν που ακούμπησα στους τοίχους. Ήταν στενός ο διάδρομος. Ένιωσα έντονο κάψιμο και μετά σαν κάτι να διαλυόταν μέσα μου και να έσβηνε. Μου ξαναέριξες και μου φάνηκε τότε σα να σκότωνες και τον εαυτό σου μαζί. Σε κοίταξα με απορία για τελευταία φορά καθώς έπεφτα. Καθώς τα μάτια μου έκλειναν, το τελευταίο πλάνο ήταν ένας άσπρος ουρανός πίσω σου, στο παράθυρο.

15 σχόλια:

  1. αυτός ο άσπρος ουρανός είναι που καίει πιο πολύ και από τα μικρά κομμάτια της σφαίρας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hfaistiwnas,
    ίσως είναι κάτι σαν (προσωπική) ερμηνεία γεγονότων.Ό,τι είναι ένα όνειρο δηλαδή.

    σάρα,
    Μπορεί.

    Caesar,
    ίσως για κάποιον που το διαβάζει.Εγώ το βίωσα περισσότερο με έκπληξη και πόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά φοβερό...φαντάζομαι πώς θα το ένιωσες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Artanis,
    Όχι περισσότερο φοβερό απ όσο είναι όταν δεν κοιμάται κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γωγούλα μου εχω κι εγω καιρο να έρθω και ελεεινολογώ τον εαυτο μου γιαυτο....παρασυρομαι σε blogs κομπλεξικών που με στενοχωρουν με τη χολή τους....
    Μία και μία ειναι οι αναρτησεις σου..θέλω να μου πεις αν μπορώ να διαβαζω καποιες που και που στην εκπομπή μου εδω
    http://www.ustream.tv/channel/katw-apo-to-kioski
    φιλιά με αέρα ...Rive Gauche!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ!

    ΜΙΚΡΗ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΑΣ!
    ΗΡΘΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΕΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ
    ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ!

    ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΜΟΥ ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ
    ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!

    http://h-agaph-panta-elpizei.blogspot.com/2010/10/blog-post_03.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nana Tsouma,
    Μη δίνεις σημασία σε μιζέριες και κατινιές.
    Και βέβαια μπορείς να διαβάσεις ό,τι θέλεις από εδώ αλλά δεν είναι καν αναρτήσεις,περισσότερο σκέψεις μου σε ημερολόγιο είναι,κάποιες καταγραφές.Ευχαριστώ,να σαι καλά.


    telitsa,
    Εφόσον αφήσατε ήδη το μήνυμά σας,είναι περιττό,τώρα πια,να ρωτάτε αν επιτρέπεται να το αφήσετε.
    Χωρίς να θέλω να φανώ αγενής - ειδικά σε έναν blogger με το όνομα Ευγένιος(!) - δε θα ήθελα κάτι παρόμοιο να επαναληφθεί εδώ.Και,ξέρετε,δεν πιστεύω σε κανενός είδους σωτηρία ή προτροπή ή υπόδειξη με τον συγκεκριμένο τρόπο,είτε προέρχεται από τον θρησκευτικό είτε από πολιτικό χώρο.Νομίζω πως ο καθένας μας έχει την κρίση,σε περίοδο κρίσης όπως λέτε, να πάρει το δρόμο του όπως εκείνος νιώθει καλύτερα.
    Να είστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ εφιάλτης.. εγώ σισμό είδα ένα βράδυ.. κι ανάθεμα κι αν ξανα κοιμήθηκα μεχρι το πρωί.. περίμενα τους μετασισμούς.. :):)
    μπαμπη μου δε σε συναντώ συχνά.. μάλον σε άλλους κύκλους τριγυρνώ.. και σε ξεχνώ.. ήμουν σίγουρος ότι σε είχα βαλει στον ρουφιάνο του σαιντμπαρ μου.. αλλά κάτι δε θα έκανα μάλον.. :):)
    την καλημέρα μου και καλό μήνα καθυστεριμένα :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ!
    Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΧΩΡΟ!
    Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΝΤΟΛΗ,ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΧΕΤΑΙ!
    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ!ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΕΜΦΑΝΙΣΘΩ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΑΣ!
    ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΧΩΡΟ,ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΚΕΙΝΟΥ!
    ΕΝΝΟΩ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΜΕΝΟΥ ΜΟΥ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΘΕΟ!

    ΟΧΙ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΑΜΕ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ!
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. koulpa,
    μην απολογείσαι,δεν τρέχει τίποτα.Να σαι καλά.
    (Κι ο Μπάμπης πέθανε,ξέχασα να σου πω).

    telitsa,
    Στην ευχή του Θεού και της Παναγίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΕΘΑΝΕ Ο ΜΠΑΜΠΗΣ ;;;

    Γωγώ, ΤΙ είναι αυτά;

    Πάνω που άφηνες να φανεί, πριν από μερικές αναρτήσεις (1/10), ότι θα μπορούσες να γίνεις καθίκι...

    Γιατί απεμπολείς τους στόχους σου;
    :-))

    Idom

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια!
    ειμαι ο Στεφανος Μαξιμος και αυτα ειναι τα μπλογκ μου :
    http://mag-gr.blogspot.com (για ελληνικα περιοδικα)
    http://blogo-gr.blogspot.com (για ελληνικα μπλογκ)
    http://imertv.blogspot.com (για ελληνικη τηλεοραση)

    Αν θελεις διαβασε τα και αν σου αρεσουν γινε μελος και βαλε τα στη λιστα σου.
    Θα κανω κι εγω το ιδιο και θα σε διαβαζω.

    Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @stefanos maximos:

    Αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να έχει τη θέση ενός email.

    ΑπάντησηΔιαγραφή